REGULAMIN OBEJMOWANIA PRZEDSIĘWZIĘĆ PATRONATEM STAROSTY CHRZANOWSKIEGO PRZYJĘTY ZARZĄDZENIEM NR 77/2012 STAROSTY CHRZANOWSKIEGO Z DNIA 26 CZERWCA 2012 ROKU
1. Patronatem Starosty Chrzanowskiego, zwanym dalej Patronatem mogą być objęte przedsięwzięcia oszczególnej randze i znaczeniu dla powiatu.
2. Patronatem nie obejmuje się inicjatyw o charakterze komercyjnym.
3. W przypadku otrzymania Patronatu organizator przedsięwzięcia zobowiązany jest do odpowiedniego oznakowania materiałów promocyjnych (np. zaproszenia, plakaty, ulotki i in.) poprzez zamieszczenie:
- herbu powiatu chrzanowskiego, adresu i (lub) strony internetowej powiatu:www.powiat-chrzanowski.pl
- informacji, że przedsięwzięcie odbywa się pod Patronatem Starosty Chrzanowskiego
4. Wniosek o objęcie przedsięwzięcia Patronatem powinien być dostarczony do Urzędu nie później niż na 2 tygodnie przed planowaną datą wydarzenia w formie pisemnej na adres:
Starostwo Powiatowe w Chrzanowie
Ul. Partyzantów 2
32-500 Chrzanów
lub w wersji elektronicznej na adres: starostwo@powiat-chrzanowski.pl
5. Wniosek powinien zawierać:
- nazwę wydarzenia/imprezy
- miejsce i termin
- krótki opis wydarzenia/imprezy
- nazwę i dane teleadresowe organizatora wraz z danymi osoby do kontaktu (w tym adres e.mail)
- źródła finansowania przedsięwzięcia ( w tym – odpowiedź na pytanie czy udział w przedsięwzięciu jest bezpłatny?)
- informacja o innych patronach (jeśli występują)
6. Wydziały i jednostki prowadzące całość sprawy związanej z Patronatem mają obowiązek rejestracji przyznanego Patronatu w Wydziale Promocji i Funduszy Pozabudżetowych Starostwa Powiatowego w Chrzanowie, który prowadzi zbiorczy rejestr Patronatów Starosty Chrzanowskiego. Rejestracji należy dokonać przed datą wystąpienia wydarzenia objętego Patronatem.
7. Informacje o objęciu lub odmowie objęcia Patronatem, przekazywane są odbiorcom w formie pisemnej lub elektronicznej przez odpowiedni wydział merytoryczny Starostwa lub Jednostkę prowadzącą całość sprawy.
REGULAMIN OBOWIĄZUJE OD DNIA 1 SIERPNIA 2012 ROKU