Przyjmowanie pism od mieszkańców odbywać będzie się WYŁĄCZNIE na Dzienniku Podawczym głównej siedziby urzędu przy ul. Partyzantów 2.
Zamykamy dla Klientów budynek przy ulicy Zielonej 20.
Sprawę można będzie załatwić telefonicznie lub mailowo.
Pod tym linkiem:
http://www.powiat-chrzanowski.pl/starostwo/wydzialy/ znajdą Państwo numery telefonów oraz adresy mailowe do wydziałów.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach pracy Starostwa (te nie ulegają zmianie) telefonicznie i e-mailowo.
Wydział Komunikacji i Paszportów
Mieszkańcy będą obsługiwani TYLKO po wcześniejszej rezerwacji wizyty za pośrednictwem strony internetowej www.kolejka.powiat-chrzanowski.pl – zakładka „Internetowa rejestracja do kolejki” oraz pod nr tel.: 32 625 79 21, 32 625 79 61, 32 625 79 22, 32 625 79 09.
Obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych wyłącznie przez platformę WebEwid!
Decyzja ta została podjęta w trosce o zdrowie osób odwiedzających urząd oraz urzędników. Prosimy też, aby w trosce o swoje zdrowie, załatwianie wszelkich spraw urzędowych, które nie są bardzo pilne, odsunąć w czasie.