W związku z tym przywraca się tryb obsługi klientów urzędu na zasadach dotychczas realizowanych tj.
- obsługa stron odbywa się w ograniczonym zakresie - po wcześniejszym umówieniu telefonicznym,
- dokumenty w formie papierowej można składać za pośrednictwem urny, która znajduje się w przedsionku przy wejściu głównym do budynku przy ul. Partyzantów 2 lub wysyłać pocztą,
- dokumenty w wersji elektronicznej można wysyłać za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP,
Prosimy, by na składanych do starostwa dokumentach, oprócz wymaganych informacji, podawać nr telefonu lub adres mailowy, za pośrednictwem których urzędnicy będą się z Państwem mogli skontaktować.
- Informacje można uzyskać również poprzez kontakt telefoniczny i mailowy - dane kontaktowe do poszczególnych wydziałów znajdują się na stronie internetowej powiatu: http://www.powiat-chrzanowski.pl/starostwo/wydzialy/
- Wzory dokumentów do pobrania dostępne są na stronie powiatu w zakładce - załatw sprawę: http://www.powiat-chrzanowski.pl/starostwo/zalatw-sprawe.html