Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie jej prawomocności.
2. Powołanie sekretarza obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z IV Sesji Rady Powiatu w Chrzanowie.
5. Wręczenie Stypendium Powiatu Chrzanowskiego dla uczniów szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Chrzanowski.
6. Informacja o bieżącej sytuacji Szpitala Powiatowego w Chrzanowie.
7. Roczne sprawozdania z działań podejmowanych w roku 2023 na terenie Powiatu Chrzanowskiego przez:
a/ Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Nadzór Wodny w Oświęcimiu;
b/ Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Nadzór Wodny w Olkuszu;
c/ Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Nadzór Wodny w Wadowicach;
d/ Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Nadzór Wodny w Bieruniu;
e/ Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Nadzór Wodny w Krakowie.
8. Raport z wykonania ,,Programu Ochrony Środowiska dla Powiatu Chrzanowskiego na lata
2019 - 2022 z perspektywą do roku 2026, za lata 2021 – 2022.
9. Sprawozdanie z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów za 2023 r.
10. Rozpatrzenie uchwał w sprawie:
a/ udzielania pomocy finansowej dla Gminy Babice w formie dotacji celowej
z przeznaczeniem na finansowanie zadania z zakresu ochrony środowiska;
b/ wprowadzenia zmian do budżetu Powiatu Chrzanowskiego na 2024 r.;
c/ wprowadzenia zmian do wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Chrzanowskiego na lata
2024-2036;
d/ przyjęcia i wdrożenia do realizacji Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Chrzanowa (SUMP MOF CHRZANÓW);
e/ powołania członka Komisji Statutowo-Budżetowej Rady Powiatu Chrzanowskiego;
f/ przyjęcia rezygnacji Członka Zarządu Powiatu Chrzanowskiego.
11. Sprawozdanie Zarządu o jego pracach w okresie międzysesyjnym, w tym informacja
o wykonywanych uchwałach Rady.
12. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
13. Odpowiedzi na interpelacje.
14. Interpelacje i zapytania radnych, wolne wnioski i informacje.
15. Zamknięcie Sesji Rady Powiatu.