W związku z programem wdrożenia nowego systemu zarządzania treścią przygotowanego przez firmę EINET, według którego będzie funkcjonował nowy portal Powiatu Chrzanowskiego, w dniu 23 maja na sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego odbyło się szkolenie z zakresu obsługi Portalu dla parcowników poszczególnych wydziałów starostwa.
24 maja, również na sali konferencyjnej, odbyło się szkolenie z zakresu obsługi Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa działającego w ramach wojewódzkiego portalu www.wrotamalopolski.pl. W szkoleniu tym wzięło udział 28 pracowników Urzędu.
Oba szkolenia składały się z części teorytcznej, jak również praktycznej - warsztaty w ośmioosobowych grupach.
Nowatorskie podejście pozwoli na skrócenie czasu publikacji danej informacji wychodzącej z konkretnego Wydziału, co w bezpośrednim stopniu przekłada się na jej natychmiastową przydatność oraz możliwość wykorzystania przez korzystajacych z portalu klientów.