Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: etat.
Termin składania ofert do dnia: 11 maja 2009 r.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
e) wykształcenie wyższe,
f) umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office),
g) doświadczenie zawodowe w pozyskiwaniu funduszy i zarządzaniu projektami.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie na samodzielnym stanowisku,
b) znajomość języka angielskiego,
c) prawo jazdy kat. B,
d) znajomość problematyki rozwoju obszarów wiejskich, w szczególności podejścia Leader,
e) odporność na stres, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
f) zdolności organizacyjne,
g) komunikatywność,
h) wysoka kultura osobista.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- kierowanie pracami biura, zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania,
- przygotowywanie uzgodnionych dokumentów, zestawień i analiz,
- prowadzenie terminarza spotkań,
- uczestnictwo w spotkaniach i naradach,
-uzupełnianie informacji na stronie internetowej LGD,
- udział w szkoleniach dotyczących programu Leader.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. list motywacyjny,
2. życiorys – curriculum vitae,
3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe kandydata,
4. kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności kandydata (ukończone kursy, szkolenia itp.),
5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
6. oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania ww. stanowiska,
8. w przypadku osób, które zmieniły nazwisko i może wystąpić rozbieżność
w dokumentacji składanej do naboru prosimy o dołączanie kserokopii dokumentu potwierdzającego w/w zmianę.
5. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne (wraz z załącznikami) należy składać
w zaklejonej kopercie z dopiskiem „dot. naboru na wolne stanowisko pracy Kierownika Biura Lokalnej Grupy Działania w Chrzanowie” osobiście w godz. od 8.00 do 16.00 w Dzienniku Podawczym PUP Chrzanów lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 maja 2009 r. na adres: Powiatowy Urząd Pracy ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów
6. Inne informacje:
Aplikacje, które wpłyną po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Telefon kontaktowy: (0-32) 7533850.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe C.V.
z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej kandydata powinny być dodatkowo opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926).
i własnoręcznie podpisane.
Prezes
Zarządu Lokalnej Grupy Działania
w Chrzanowie