Podświetlenie linków Zmień odstęp między akapitami Zmień odstęp między wierszami Zmień odstęp między słowami Zmień odstęp między literami Normalna wielkość czcionki Duża wielkość czcionki Bardzo duża wielkość czcionki Zmień kontrast

INFORMACJA O REALIZACJI ZADAŃ PRZEZ WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I PASZPORTÓW

Starostwo Powiatowe w Chrzanowie informuje, że Wydział Komunikacji i Paszportów funkcjonuje obecnie realizując zapisy § 13 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U 2020 r. poz. 697) i nadal będzie realizował je w taki sam sposób.

Wnioski przyjmowane są za pośrednictwem urny i poczty. Realizowane są: rejestracja pojazdów nowych, z zagranicy, wydawanie dowodów rejestracyjnych, zgłoszenie zbycia i nabycia oraz wyrejestrowywanie pojazdów złomowanych, wydawanie pierwszych praw jazdy, wymiana praw jazdy, wydawanie dokumentów związanych z transportem drogowym.

Kompletne wnioski wraz z potwierdzeniem odpowiedniej opłaty, podaniem telefonu kontaktowego, a także adresu email, należy w godzinach pracy wrzucać do skrzynki podawczej (urny), która znajduje się
w przedsionku wejścia głównego budynku Starostwa Powiatowego
ul. Partyzantów 2 w Chrzanowie, lub przesyłać za pośrednictwem poczty
 na adres: Starostwo Powiatowe w Chrzanowie, Wydział Komunikacji
i Paszportów, ul. Partyzantów 2, 32-500 Chrzanów.

Jeżeli wnioski są kompletne, wyprodukowane dokumenty są odsyłane
za pośrednictwem poczty, na wskazany adres, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Wszelkie sprawy można konsultować telefonicznie oraz poprzez email: komunikacja@powiat-chrzanowski.pl . Numery telefonów:

- dotyczące rejestracji pojazdów i dowodów rejestracyjnych:

- (32)625-79-15

- (32)625-79-14

- (32)625-79-08

- (32)625-79-07

- dotyczące praw jazdy:

- (32)625-79-19

- dotyczące transportu:

- (32)625-79-17.