Podświetlenie linków Zmień odstęp między akapitami Zmień odstęp między wierszami Zmień odstęp między słowami Zmień odstęp między literami Normalna wielkość czcionki Duża wielkość czcionki Bardzo duża wielkość czcionki Zmień kontrast

Informacja o zakresie działalności Starostwa - tekst łatwy do czytania i zrozumienia (ETR)

TŁUMACZENIE TEKSTU O STAROSTWIE POWIATOWYM W CHRZANOWIE NA JĘZYK MIGOWY
Czym zajmuje się Starostwo Powiatowe w Chrzanowie ?

Starostwo Powiatowe w Chrzanowie to Urząd.

W Starostwie pracują urzędnicy.

Urzędnicy zajmują się ważnymi sprawami mieszkańców powiatu.

Kierownikiem Urzędu jest Starosta Chrzanowski Andrzej Uryga.

 
Starostwo Powiatowe w Chrzanowie otwarte jest w godzinach:

 

Poniedziałek: 7:00 - 17:00

Wtorek: 7:00 - 15:00

Środa: 7:00 - 15:00

Czwartek: 7:00 - 15:00

Piątek: 7:00 - 13:00

 
Gdzie w Chrzanowie znajduje się Starostwo Powiatowe?

 

Starostwo Powiatowe mieści się w 3 budynkach:

  • przy ul. Partyzantów 2,

  • przy ul. Grzybowskiego 7a,

  • przy ul. Zielonej 20.

 
Jakie sprawy załatwisz w Starostwie Powiatowym w Chrzanowie?

 

Przy ul. Partyzantów 2 jest główna siedziba Starostwa.

Tutaj znajduje się Dziennik Podawczy.

Jest to okienko znajdujące się przy wejściu do budynku.

Tutaj możesz przyjść, a pracownicy powiedzą Tobie co masz robić dalej.

Możesz również zadzwonić pod nr telefonu 32 625 79 00.

 

W budynku przy ul. Partyzantów 2 załatwisz sprawy związane między innymi:

  • z budowaniem domów,

  • z dokumentami twojego samochodu,

  • z wydawaniem prawa jazdy,

  • z wydawaniem paszportów,

  • z rejestracją stowarzyszeń i klubów sportowych,

  • z umieszczaniem dzieci niepełnoletnich w ośrodkach wychowawczych,

  • z uzyskaniem darmowej pomocy prawnika.

 

W budynku przy ul. Grzybowskiego 7a możesz między innymi:

  • wyrobić kartę wędkarską,

  • załatwić sprawę związaną z wycinką drzew,

  • załatwić sprawy związane ze środowiskiem;

  • uzyskać pomoc Powiatowego Rzecznika Konsumentów w przypadku, gdy zostaniesz oszukany przez nieuczciwego sprzedawcę.

 

W budynku przy ulicy Zielonej 20 załatwisz wszystkie sprawy geodezyjne.

 

Jak dojechać do Starostwa Powiatowego w Chrzanowie?

 

Do budynku na ulicy Partyzantów 2 możesz dojechać wszystkimi autobusami Komunikacji Miejskiej.

Przystanek gdzie trzeba wysiąść jest na ulicy Oświęcimskiej.

Przystanek nazywa się Chrzanów ZUS.

Z tego przystanku jest 300 metrów do Urzędu.

Możesz też przyjechać autem.

Przed wejściem do Urzędu jest parking.

Pierwsza godzina parkowania jest za darmo.

Za pozostałe godziny musisz zapłacić.

Musisz pobrać bilet i położyć go w samochodzie w miejscu widocznym dla kontrolera.

Budynek przy ulicy Partyzantów 2 ma dwa wejścia.

Przy wejściu od strony parkingu znajduje się platforma dla osób mających problemy z chodzeniem.

W budynku Starostwa znajduje się winda.

Do budynku przy ul. Zielonej 20 możesz dojechać wszystkimi autobusami Komunikacji Miejskiej.

Przystanek nazywa się Chrzanów Dworzec ZKKM.

Z tego przystanku jest 250 metrów do Urzędu.

Przy tym budynku jest również stacja PKP Chrzanów Śródmieście.

Z dworca PKP do budynku Urzędu jest 20 metrów.

Możesz też przyjechać autem.

Przed wejściem do Urzędu jest parking.

Parking jest darmowy.

Przy wejściu znajduje się podjazd dla osób mających problemy z chodzeniem.

W budynku nie ma widny.

Do budynku przy ul. Grzybowskiego 7a możesz dojechać autobusami Komunikacji Miejskiej numer: 9, 15, 25, 31, 38.

Przystanek nazywa się Chrzanów Sienna.

Z tego przystanku jest 350 metrów do Urzędu.

Jeżeli jedziesz pociągiem musisz wysiąść na stacji Chrzanów Fablok.

Ze stacji PKP musisz przejść około 550 m do urzędu.

Możesz też przyjechać autem.

Przed wejściem do Urzędu jest parking.

Parking jest darmowy.

Budynek ma dwa wejścia – z przodu i z tyłu.

Z tyłu budynku jest platforma.

Platforma pomoże Tobie dostać się na parter budynku jeśli masz problem z chodzeniem.

Na parterze są wszystkie biura urzędu.

 
Chcesz załatwić sprawę w Starostwie ?

 

Możesz przyjść do Starostwa i spotkać się z pracownikiem.

Możesz przynieść pismo i zostawić je na Dzienniku Podawczym.

Możesz zadzwonić na numer: 32 625 79 00.

Możesz napisać e-mail na adres: starostwo@powiat-chrzanowski.pl

Możesz wysłać wiadomość na adres skrzynki EPUAP: /spxc1k857z/skrytka

Możesz napisać zwykły list na adres:

Starostwo Powiatowe w Chrzanowie,

ul. Partyzantów 2,

32-500 Chrzanów.


Jeśli jesteś głuchy możesz skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego.

3 dni przed wizytą w urzędzie powiedz nam o tym:

  • poproś kogoś, żeby zadzwonił i umówił za Ciebie wizytę w urzędzie na numer telefonu 32 625 79 00,

  • napisz e-mail z prośbą o tłumacza języka migowego na adres: starostwo@powiat-chrzanowski.pl;

W mailu podaj swoje:
  •  imię i nazwisko,

  • jak możemy się z Tobą skontaktować: adres e-mail albo numer telefonu do kogoś, kto pomoże Cię umówić do urzędu,

  • jaką sprawę chcesz załatwić w urzędzie,

  • metodę komunikowania się (polski język migowy lub system językowo-migowy lub sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych (SKOGN),

 

Jeśli jesteś osobą niewidomą lub mającą duże problemy z widzeniem też możesz załatwić wszystkie swoje sprawy.

Powiedz urzędnikom o Twoich problemach ze wzrokiem i powiedz jak można Ci pomóc. Pracownicy Urzędu pomogą załatwić Twoją sprawę.

Jeśli przy poruszaniu się pomaga Ci pies przewodnik, możesz z nim przyjść do Urzędu.

 

Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Opcje dotyczące zarządzania plikami cookies są dostępne w ustawieniach przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką cookies.